easter

Kära dagbok.
Nu är påsklovet över och skolan börjar igen. Det känns lite småtrist.
Under en och en halv vecka har det hänt en massa roliga saker, synd bara att jag inte kommer ihåg ens hälften av allt skoj!

Jag har:
.. fått höra konstant i tre dagar att jag är väldigt söt, enbart för att V älskar att jävlas.
.. fått en komplimang för mina "fina ögon", vilket V tyckte var asroligt.
.. varit ute och sprungit för första gången på två år, vilket ledde till träningsvärk i fyra dagar.
.. sträckt lårmuskeln, nu haltar jag som ett sär.
.. festat med finnar, och dom däckade minsann före mig.
.. blivit bjuden på bio.
.. däckat i en soffa och inte vetat vars jag befunnit mig dagen efter.
.. pratat "danska" halva lovet.
.. varit asglad hela lovet.
.. blivit sams med min ex-bästa vän.
.. blivit förälskad i finska köttpiroger och karelska piroger med massa ost på.
.. diskat äckligt mycket disk enbart för cigg.
.. fått alla fyllor jag haft helt gratis.
.. fått höra att jag liknar Susanna Kallur enligt nån människa jag träffade i dimman.
.. glömt bort resten av allt roligt som jag gjort! :)


Nu ska jag dricka upp min förbrännings-brustablett-grejs som smakar mango/papaya (Förlåt Ville, jag kunde inte låta bli!! :D), ta en rök,  och slutligen däcka i den här otroligt sköna fåtöljen.


Over and out.
Daniel » 2009-04-20 | 07:55:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Jo det e jag!



Ska du komma på bröllop?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback