yeah, work work WORK IT!

Uuuusch, jobb idag! jag vill inteeee. Men man måste, annars får man inga pengar heller. Jag drunknar snart i skulder, inte braaaa.

Har inte haft någon skola idag, och det var väl härligt. Så istället ska jag börja jobba klockan tre. Sitter här med blött hår och undrar hur fan jag ska hinna, men jag lyckas ju oftast B) Borde gå och sminka mig nu eller nåt, men jag känner mig så jäääävla slö.

Igår "bakade" (baka och baka, man kokar ju bara ihop skiten och sen är det klart B) ) jag pannacotta till babys mamma. Vit och mörk choklad vare i den, och grädde med frukt. Hon tyckte om den jättemycket, tror jag, men baby var kräsen och ville bara åt den vita chokladen. haha x)

Blää, det går inte sådär jättebra för mig att skriva en hel sammanhängande text, men tvingar man mig att blogga fast jag inte har nåt intressant att blogga om så får man skylla sig själv! Haha :D
Är iaf fest i piteå ikväll, jag vill dit men slutar inte förän 22:NOLLNOLL, och jag har varken skjuts eller nåt att dricka. Synd om mig! hahaaah x)

Kan ju alltid skriva lite ikväll när jag kommit hem, för då har jag säkert varit med om något roligt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback