Om vi inte..

Nanana, äntligen hemma! Är ju nästan aldrig hemma nuförtiden, skönt men lite småjobbigt.
Sitter och nöter Ratsegar & Patrizia - om vi inte, otroligt skön låt.

Har jobbat hela helgen, lagomt kul. Naath. Men vad gör man inte för lite smågrus. Ska jobba imorgon också eftersom Johan inte kunde, så då blev det lite extra där med. Klart man ställer upp ;) Hade egentligen tänkt åka till boden och träffa lite folk, samt låta Martina pierca mig :) Men så tokigt det kan bli ;p Lika bra ändå, om jag åkt dit så hade jag nog inte varit hemma förän halv tolv ungefär, och inte kunnat somna förän vid två-tretiden (as usual). Måste ju vara utvilad till tisdagen, vill fan inte kugga!

En liten update bara, det får duga! Nu ska jag gå upp till mitt rum och se en film jag lånade. "1O.OOO BC", lär ju somna efter halva som jag alltid lyckas göra :) Har cheddarpopcorn också, yummie!


Min blogg är så jävla tråkig :o Och jag ids inte fixa den heller. Blää. Ids du? ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback