blaha blaha :D

Nananan, sry for not updating.
Har inte haft tid, finns så mycket annat man kan göra :)

Är i boden iaf, känns som att jag är här ganska ofta nuförtiden, HAHA x) Men det är väl för att bästvännerna finns här, eller nå :) Är med Linkan och Blixten just nu, ska träffa Oscar senare tror jag om han nu kunde gå ifrån nån minut och ge mig en godnattkram :] hoppashoppas :D

Ska sova hos frida idag, helt otroligt hennes morsa gick med på det, men det är väl en fördel eller nå :D Ska följa med till hennes skola imorgon också, en liten stund iaf. Ska ju till läkaren kl 11, sen har jag fan inget bättre för mig :o Bilfan får man ju inte köra, och ingen skola har man heller. Men jag tror att vi skulle dra och bowla, jag och Blixten :) Hennes BOYFRIEND skulle tydligen sponsra oss, HAHA ganska knasigt om man nu vet vad hela saken handlar om.
Nä, nu sak jag rövknulla Frida och ta över guitar hero:t :D :D :D :D
jabraHEEEJ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback