boys boys boys...

Boys boys boys
We like boys in cars
Boys boys boys
Buy us drinks in bars
Boys boys boys
With hairspray and denim
Boys boys boys
We love them!

Nanana, boys boys boys. Vad kan man säga, dom är både störda, tomma i huvudet och helt underbara. Någon som inte håller med? Did'nt think so!


Skulle ha sovit hos lillbruden min idag, men det blev inte av någon skum anledning :p Så vet inte vars man hamnar, sover då inte hemma iaf :)
I onsdags åt jag den dyraste maten i hela mitt liv, och jag kan fortfarande känna smaken av den... muuuums :D :D  HAhA XD Tok bjöd på middag, det var ganska mysigt :)
Idag kommer han till lule för han skulle köpa något roligt, men det ska itne skrivas här. haha ^^ Sen blir det väl boden, typ bio eller nåt.
Imorrn ska vi iaf bowla, jag, tok och älskling :)

Men nu måst jag bränna en skiva, städa ltie sen hoppa i duschen!

puzzpuzz :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback