BÖÖÖÖS

Yäyä, jag VEEET att jag inte skrivit på ett tag men har inte haft den lyxen. Min kära moder har tagit bort lösenordet på min logg hemma, tagit ifrån mig min hemmanyckel så jaaa.. HAha :D Kan inte sitta och blogga om jag inte är hos någon kompis (hur socialt det nu är). Om ingen är hemma kommer jag inte in till mitt eget hem, och jag kan inte låsa om jag börjar senare än de andra heller. Word! Hon är förjävla smart den där, voivoi.

Sitter just nu hos björn, har fixat en tårta av sockerkaka, bananer, jordgubbar och såklart - grädde! Mums :D Sen såg vi Da Vinci-koden och fettade :D Påminnde mig lite om elli, saknar henne fan! Men snart flyttar hon, och då måste nog lule kommun göra gatorna bredare, annars får vi inte plats! HAHA jävla fetto hon är, älskar den bruden ;*

Alldeles snart ska jag ringa Oscar, och höra om jag får kidnappa honom. Kanske blir ännu en mysig natt, man kan inte göra annat än att hoppas på det bästa :)


JOO på tal om absolut ingenting, nästa vecka, på onsdag, ska jag gå och se på hockey med Frida i boden. Så nu vet ni det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback