15/5

Alltså åååååh, jag fattar verkligen inte vad du tänker med ibland! Börjar bli så jäkla less det här, snart skiter jag i allt! :o
Ena sekunden tycker du om mig jäääättejättemycket, och i nästa bara blööööööööööxdrthjdhtrghstrfh.
Helmysko enligt mig, men du har väl en annan åsikt. Du är iaf en väldigt nära vän till mig, och jag hoppas att det fortsätter så hur knäppt den här skiten än blir.

Och sen DUUUUUUU, ja du, verkar vara så otroligt underbar :D Så söt, jag vill bara äta upp dig :] Synd att saker är som dom är, annars vet man aldrig vad som kan tänkas hända ;p

Skola imorrn! Nationella engelska B, typ speaking tror jag. Har inte den blekaste vad fan vi ska göra egentligen, men bra som man är tar man allt med en klackspark B) Det löser sig! :D Sen har vi någon störd jävla inlämningsuppgift till näringsläran som ska in imorrn. Gissa vem som gjort den klart? Inte är det då jag :p

Har inte något sommarjobb heller btw, eller ja KANSKE ett men det var inte säkert. Så jävla fittigt x) Så jag kommer leva som en fattig jävla a-lagare och samla pantburkar eller nåt :( En liten inkomst iaf :o Fyller ju iofs 18 mitt i juli så då kanske man får nå cash, men min familj är ju som dom är. -.-

Sen är jag jävligt pepp på flytta till söderhamn. Så JÄÄÄVLA less skitlule så det är inte sant. Måste bara gå ut skolan först, men det är ju ett år kvar :( Eller så vill jag dra till norge och jobba nästa sommar, men man får ju aldrig som man vill.
Shorty » 2008-05-15 | 23:30:41
URL: http://iml.blogg.se

gullet jag hämtar dig åsså får du ligga å glassa i nybyn å jobba gratis åt mig xD du kan få alla pantburkart som bli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback