12 - Parlino..

...SUGER KUK! Jävla horor alltså. Luras sådär. Jag har NOLL kronor på mitt kontantkort, kan inte ringa till nån och ingen kan ringa mig. Jävla SVIIIIIN! "2500 fria sms vid första tankning" MY ASS. Måste nog skaffa ett nytt jävla nummer, för inte fan går det att byta tillbaka till halebop heller. -.-
Så nu sitter jag här at wooork. Ingen att prata med. Inget sällskap. Synd om mig. -leka emo STENHÅRT-
Tur att man får caash... maha :D Slutar 22 ikväll, vettefaan vad som händer sen alltså. Blir kanske nån film hos piraten om inte morsan tjurat ihop totalt ^^ Om jag smörar lite kanske det går lättare... -evul-

Påtal om absolut ingenting, jag köpte den där tröjan, en grön. Love it. Så jävla härlig :P Mascaran köpte jag också, men den kostade bara 130 typ :P En guldig :) Och så köpte jag en duo ögonskugga, två gröna. Jag skippade guldet ;P
Färgade håret gjorde jag också, men inte svart. Köpte en röd färg istället bara för att bli av med min utväxt. Svart känns så stelt nu på vintern, jag är ju så jävla blek ^^ Svart blir det nog till sommarn, mest troligt :) Var ju inne på att bli blond men vilket jävla jobb alltså. Näää, jag tror jag avstår :) Såå det är rött nu, mörkare kanske men det är rött iaf ;D Måste klippa mig också, så jäääävla sliten man börjar bli. Vill dock inte bli av med längden, buhu.

Tråkigt att jag aldrig kan uppdatera min jävla blogg när man lagt ner sån tid på att designa den rätt. haha xD Ska tamefan köpa en gay jävla laptop så kan jag skriva när jag vill. Mwhiiihi :)

PUSSHEEEYS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback