10/3

Yäääy, ännu ett hål i min vackra kropp ^^



Inget märkvärdigt men ändå, schnyggt!!
Besaaaaattt! Har sagt det förr och jag säger det igen, fyfan alltså x)
Den undre ringen gjorde jag idag :)
Den är lite större och kulorna är typ lila/genomskinliga.
Blodigt är det minsann också men sånt är livet! :)

Jaaa, vad har hänt annars idag då? Inte så mkt faktist :P Sovmorgon och idrott. Vi skulle bara gå tvärs genom stan till nåt ställe som kallas soda. Mindre roligt men jaa.. sånt ska man minsann också stå ut med. Efter det så for jag till H och piercade mig, köpte sen en ögonskugga. haha xD Typ brun med glitter i för femti spänn. Fiiiiint! Sen håltimma i ungefär sjuttitusen timmar och efter det engelskaB-redovisning, men hade inte mitt material så jag och Annapanna ska redovisa på fredag istället. Om rottisar, goosh, love those dogs.


Min lille vovve :) <3

Fick sluta tidigare från engelskan SOM VANLIGT och hade då ännu en fin liten håltimma :) Satt och ugglade med ida i matsalen, kul ^^ :P Och slutligen franska. euuuw, horror på hög nivå. Det var tydligen prov men jag suger på franska så det blev inget sånt -.- Fick hem nåt papper istället som jag ska göra. Men lär nog mest troligt hoppa av den kursen ändå.

Fick sluta 40 minuter tidigare allt som allt, så då gick jag in till stan och träffade Linus och R, och fick en telefon :P Min är helt fuckad så jag lånar en gammal w800i tills vidare :) Får väl en ny jävel när jag fyller år, eller nåt.


Hehe, akta risigt x) Bandage och allt :D


Neeej, nu ska jag ut och åka bil, eller nåt. Vi får höras :)
PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback