3/6

Jag börjar bli nöjd. Jävligt nöjd. Allt går som på räls nu. Förr var det lite kämpigt, men det känns bra nu :D Jag mår bra, depressionerna börjar försvinna gode fort och jag vet inte riktigt vad det är som hänt :P Kan det vara så att jag är en sån jävel som blir ledsen på vintern bara? Jag är väl ett liten sommarbarn, I confess!

Eller kan det vara pga du? Du får mig att må bra, jag blir glad bara av att tänka på dig. Varm av att se dig.

Allt går fint :D Industrialen har börjat läka helt bra, töjningen går fint den med. Jag känner mig allmänt piggare och det är väl nånting positivt? :)

Har fått godkänt i de flesta ämnena (vad jag vet om och hoppas på iaf) och jag har fixat mig ett leg. Fick det helt gratis vafan, gissa om kL blev glad! :)

Känns som att jag och baby kommer fixa all jävla skit som varit mellan oss, och jag hoppas verkligen att det ska funka. Sweet summertime fixar allt lixom! :) Saknar dig iaf, länkar tills jag får åka ner till dig! Lulekalaset kommer bli helt jävla bra också, ingen jävel kan säga åt mig vad jag får göra och inte göra.
Lilla kL har fyllt myndig då :D BARA 42 DAGAR KVAR!! :D


kanske låter som småsaker för du som läser, men för mig är det stort!

pussssis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback