3/6 (2)

nuu har kL varit himla duktig :D Diskat, städat, plockat undan och allmänt gjort rent :D Hoppas någon blir glaad :]
Snart kommer adam hem, och jag har ingen aning om vad vi ska göra sen. Jag är jävligt godissugen iaf, det är ett som är säkert! :D

Imorrn är det sommarlov, vi ska träffas kl 9 i novisen och sen vet jag inte vad som händer, men efter man tömt skåpen senare så får man gåååå! Och då är det sommmmmmmarlooooooov!!!!111 :D
Är väl ledig ungefär hela sommaren än så länge, har bara fått jobb två kvällar :/ Först lördag den sjunde på coop arena, och sen måndag den nionde på något bröllop(?). Det var någon från LTU som ringde och behövde folk iaf, självklart är man ju på :)
Blir väl 1200 allt som allt, inte mycket men det räcker till inträdesbiljetter och en tripp till elli förhoppningsvis :) Sen MÅSTE jag ju få iaf nån hundring när jag fyller år, annars blir det ingen rolig sommar för mig x)
Hade ju tänkt dra till både pdol och LK men pdol-biljetterna är ju så satans dyra :o !

Nu var det nåt mer jag skulle skriva men jag tappade tråden :P


Peace out, I loves banana.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback