30 Juli

Alltså fan, haha, längtar fan hem nu!
Typ adam sitter hemma och väntar på mig, och det mesta på den här semestern har som bara varit skit.
Nu är jag hos elli iofs och allt är super, men åker fan på två timmar. Sorgligt behöva lämna sin bästa vän igen, och inte veta när man kommer tillbaka :O
Och sen. fyfan vad ledsen jag blev idag kring typ tolvtiden :O !!! DET VAR TYP SEPEHEMSKT!!! SkomakarJÄVELN har stängt så jag har fan inga skor att ha på Lk, FATTA deprimerande det är :O

HAHAHAHHAHAHA xD

Orkade inte skriva värsta långa poetiska inlägget om min semester. Vi har bilat ner till gbg, bilat tillbaka, droppat av mig i shamn, och IDAG ÅKER JAG HEM! Vill fan inte hem, älskar ju eeellliiii stenhårt, men får körkort snart ju :D
Och sen måste jag ju hem och våldta min pojkvän, saknar han så jäääääääävla mycket!

Baby, jag är hemma snart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback