15/7

HAHAHAHA vafan, jag hade typ blömt bort att jag hade en blogg :o Illa x)
Nåväl, who gives a shit?

Fyller år imorrn iaf, sweet! Först blir det att åka in till stan och ta en fika med systeryster, och sen drar jag till boooodeeeeeen och piercar tungan :D
sepe-frida ska följa med, och även jocke. Lär bli ganska intressant, men jaa.. haha x)

Har även övningskört idag FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Fan tur att jag är bäst :D Ska köra lite mer på torsdag med robert, morsans kusse ;p
Sen fredag blir det väl en minifest, känner inte för att festa så hårt ändå :O HAHA XD Måndag åker vi, så jag ska nog mest tvätta och packa massa :p
LÄÄÄÄNGTAR TILL IMORRN, DET ÄR SJUUUKT!!!
Hahaah x)

puzzZ
Frida » 2008-07-16 | 23:02:10

Tack för den du :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback