8 - TEH LIST!

Things to accomplish this summer!

Om mindre än tre månader flyttar peddot hit, och vi har en jävla massa saker att göra den här sommaren!
Måste ju ta igen allt det gamla. :)
Lär ju inte hinna allt, men då blir det nästa sommar eller nästa eller nästa. HON SKA BO MED MIG!!!! <3
Fyller på den eftersom, hjärnsläpp ffs :P

» Sova på en parkbänk, minst tre gånger. Medtag godis annars överlever inte peddot!
» LULEÅKALASET
» PDoL
» BADA
Många gånger 
 -- Bodenbadet
 -- Pite havsbad
 -- Umebadet
 -- Storsand
 -- Snickars 
» ÄTA Jag ska laga mat åt dig!
» TÄLTA Peddot tror inte att jag kan resa ett tält :(
» TRÄNA
» GLASSA
Äta tio glasspaket på en kväll
» UTLANDSRESA Bulgarien nästa :D
» BRASS Eller nåt liknande, peddot vill dansa.
» SANNING ELLER KONSEKVENS; elaka versionen Alla andra dissar ;P
» TIVOLIN Fuck vad jag kommer spy.
» STHLM! En vecka, minst. Bara festa så jävla hårt och vara snyggast!
» SJUNGA KARAOKE Med folk vi inte känner.
» NO SUGAR Vi ska minsan bli av med sockersuget
» VATTENPIPA Köpa en jävel och krööökaaa vareeeendaaa kvääääll (8)
» SKRÄCKFILMER Jag hatar skräckisar, she's gonna make me love them.
» TÅGLUFFA Leka luffare, pet-pet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback