7 - REEEETAARD

Smsande med gamla ex, alltid lika trevligt.
Har skrivit rakt av från telefonen bara, därför är det stavfel och sånt.
Enjoy.


Han : -
Tja när får jag tillbaka min ring?//xxxxx
Jag : - Det var en jävligt bra fråga.
Han : - Skulle behöva den så snart som möjligt ska lämna in alla fyra och få dom fixade
Jag : - Coolt, vad ska du göra?
Han : - Få dom runda igen istället för ovala som dom är
Jag : - Sweet.
Han : - Mmm så jag behöver den och om du har kvar den vita tröjan och andra kläder för du gärna ta med det oxå
Jag : - Vit tröja? Nej, har inget plagg som tillhör dig i mitt rum.
Han : - Okej du hade då det får typ nån månad sen iaf min vita reklam trion tröjan
Jag : - Du gav den till mig och jag fattar inte varför du vill ha den tillbaka, men den är iaf inte här.
Han : - Vet du hur dyr den ringen är ? Om du inte hittar den får du betala för den
Jag : - Jag tänkte vara elak först och vägra ge dig den, men nångång måste man ju växa upp och gå vidare. Right? Har letat genom hela mitt smyckeskrin och kan tyvärr inte hitta din ring.
Jag : - Lol, I'm not paying. Du får väl skylla dig själv som betedde dig som ett svin ^^ man ska inte leka med tjejers känslor :)
Han : - Haha ska du yttra dig. Jaja var en sur liten unge då som du alltid vart. Ids inte vara trevlig mot dig mer hej då.
Jag : - Yes, jag ska yttra mig ;) Din söta flickvän är ju lite mindre och lite surare så du verkar ju gilla sånt ^^ trevlig? Jag vet inte hur dina föräldrar har lärt dig vad "trevlig" innebär but you're not it :)
Han : - Med tänkte på att jag betalade din katja mp3så är du skyldig att betala för min ring. Jag kan göra vad som helst om jag inte får ringen eller pengar för den. Så det är upp till dig
Jag : - Vad som helst? Hotar du mig? ;)
Han : - Nej men ringen kostade mig 600 spänn och det är inge pengar jag slänger i sjön
Jag : - Nja, du sa ju till mig att du inte ville ha den tillbaka. Sluta ändra dig hela tiden. Du svarade aldrig, hotar du mig?
Han : - JAG SKREV NEJ !
Jag : - Vad bra :)
Han : - Du bestämmer om ringen är borta ska jag ha pengar för den och om den är kvar ska jag ha den
Jag : - Fort farande så har du sagt till mig att jag fick göra vad jag ville med den, men vi ser väl.
Han : - Nej jag var förbannaf då jag ger inte bort en ring för 600 kr det fattar du väl själv
Jag : - Säg inte saker om du inte menar det. Du sa det med lugn röst dessutom så du får ju nästan skylla dig själv :) hade du vart snäll så hade jag kanske ansträngt mig men du har ju problem med det :)
Han : - Mmm precis och du är fortfarande en sjuk människa på denna jord
Jag : - Det där förbättrar ju verkligen dina chanser :) som sagt, jag tänker inte anstränga mig för din skull när du inte ens kan bete dig som folk.
Han : - Du ska inte yttra dig. tack vare att jag inte är med dig mer har jag fått mer ansvar med allt och fått tillbaka kontakten men min far. Men fortsätt som en liten snorunge som du alltid har gjort
Jag : - Vad har ditt ansvar och din farsa med mig att göra? Det går inte ihop, jag sa ju åt dig hela tiden att inte bråka med honom. Vill du skylla dina problem, misstag och att du är ansvarslös på mig så varse, jag bryr mig FORTFARANDE inte. Skyller du allt på mig så tar du ju inte ansvar, fjolla.
Han : - Skyll dig själv säger jag bara! Ditt val kom inte och be om ursäkt sen för då är allt försent
Jag : - Vad ska jag be om ursäkt för? Nu hotar du mig, just so you know. Lägg av med det, annars är det du som får vara ledsen sen.
Jag : - Och visst, jag kanske är sjuk. Jag kanske lider av allvarliga depressioner och verkligen har försökt ta livet av mig några gånger. Men vad har det med saken att göra EGENTLIGEN? Stop being such a crybaby, life's a bitch.
Han : - Jag bryr mig itne vad du gör eller skulle göra
Jag : - Nej men dåså, lämna mig ifred.


FAAAAIIIL PÅ DIG!!
SÅÅÅ jävla mogen kille. Usch så less jag är honom. KOOOOM inte och tro att du är nåt.
Hans äckliga flickvän är FYRA ÅR YNGRE än honom (Han är 19 och hon 15) och så jävla mkt mer fjortis, men det är tydligen jag som är en liten snorunge.
Ah, sure. Jävla peddo.

Såfort HAN blir arg så är det åskan som går och han får världens damp. Det är ingen undanflykt, säg inte saker som man inte menar. Iofs så gav han mig den när han var "normal", (normal och normal, ingen i den familjen är helt hundra i huvudet ) men snubben verkar ju vara senil. Det var nästan ett jävla år sen det tog slut, och NUUU ska han minsan höra av sig för en ful liten sepe ring som INTE ENS ÄR VÄRD 600 spänn!
USCH jävla ÄCKEL!

Efter jag skrivit det sista så vart det tyst, inget mer med det.
Tyvärr så har jag vänner som bryr sig och som tog tag i saken (inget jag bad om, jag tar inte åt mig speciellt mkt av hans tomma hot), och då jävlar kom det en massa ursäkter och bortförklaringar och undanflykter från xxxxx. Lilla xxxxx tror att han är bäst i världen och att ingen tar honom, men är så jävla livrädd för att få spö.
STOR KÄFT MEN LITEN VERKSTAD!
Fegis. Usch.


För övrigt så har din störda farsa INGENTING med mig att göra, du har alltid varit ansvarslös och kommer alltid vara det. Acceptera fakta, så blir livet genast mkt enklare.

PEACE! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback