1/2

Hihihi, det är alltid lika kul att väcka kosken! :D Hon brukar alltid vakna före mig och ringa och fråga vars fan jag är, men när det råkar bli tvärtom så blir man nästan lite glad :P Sova är ju det bästa som finns men jaa..
Vaknade imorse iaf, sen tog jag bussen till henne. Plingar på dörren som en fan och tillslut så öppnar hon. Kinesgrannarna blev nog lite arga. hah xD Hon var jättesöt i håret! Promise!

Vadar genom hennes stökiga rum och reklamtidningar överallt och tillslut lyckas jag komma fram till sängen. Slänger mig över henne och skickar iväg en kraaaaaaaam! Hahaha :D Ligger och skrattar som svin as usual (jag fattar inte vad det är med oss två och sängar, men så fort vi ligger i en så garvar vi åt allt så hårt att inälvorna hoppar snett ^^) och sen ringer olle. Blääää.

Stackars kosken måste diska, berg med disk. Ändå bor det bara hon här. haha x)
Man måste hålla undan efter sig! Mice en place!!

Haha :D

Näringslära idag, så grümt jävla kuuul! -not :o !!- har inte ens nå böcker med mig, jag tror att jag glömde dom...
Slutar 13.30, sen in till staden och möta invandraren. Get some fluid och sen bäre iväg hem med Dickiiee!
Aousch, wanna fuck sweetiepie? ;P



Påtal om något helt annat
, jag fyller 18 och du ska inte vara hos mig då. Surt..


.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback