18/4

Åååh vad roligt. Skrev ett jättelångt inlägg, och sen försvann det bara. Förjävla kul alltså, försöker komma ihåg det  men det var nog inget kul ändå, förmodligen nåt väldigt tråkig bara..


Yoo, har inte hänt så mycket idag. Rätt tråkigt dag faktist.
Fast tråkiga dagar brukar leda till tråkiga tankar, och det är inte bra. Inte för mig. Jag har nog mycket dåligt att tänka på. Men jag vill inte. Det är jobbigt :(

Hatar att sakna dig. Även fast man är vänner, nära vänner, så känns det inte bra. Man vill ha mer. Allt eller inget. Ungefär... Jag har gjort så sjuukt korkade val i mitt liv. Det man vet är bäst för en själv, och som är "rätt" i alla andras ögon, är så jävla fel ändå. Hjärtat bara skriker. Man använder hjärnan, det är enklast så. What a shame.
Så många härliga människor man bara sjabblat bort. Ena sekunden fanns dom där för en, dom var allt. Och nästa ba PANG, gone.
Fick jag göra om allt, vet jag precis vad jag hade gjort. Men det är ju så jäävla lätt att vara efterklok. Daaaamn it.
Jag saknar det som var. I miss the old days! Kan man inte bara spola tillbaka tiden till det som var så bra. Livet var en fest.
Nu liknar det mest bara en sneknullad jävla rysshora eller nåt.

Sakta men säkert inser man att man förstör sitt eget liv. Sad but true.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback