17/4

Yeeaah,
såg ju film hos Leoboi igår. Så otroligt mysko film. Kan ju inte säga att den var dålig, skådespeleriet var grymt bra, men inte riktigt min smak av film. Den var typ läskig fast ändå inte. Finns inga äckliga scener som i typ Saw-filmerna, utan det är sånt som man vet kan hända på riktigt och det sätter sig i psyket. Kan erkänna att jag kände mig som tolv när jag skulle gå hem sen. Hahah! 'Funny Games U.S' heter filmen iaf. "Paul", är sötast! ;D

Och ida, den jääävla munkjäveln var sjuk idag med. Inte kommer hon och är med mig. She hates me :(. Huuur tusan blir det med dansen ikväll?! Du MÅÅÅSTE komma! Jag kanske blir uppäten av V och hans tjej eller nåt. Haha xD

Men men, vänta bara. Du ska få igen. Revenge is sweet >D

PuzZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback