16/4

Tjooohooo,
för all er som inte redan visste det så är det EXAKT 13 veckor kvar tills jag fyller åår :) Känns inte sådär jätttejättejättelångt bort nu ;p Fan ta er om ni glömmer bort mig! Hahaah! ;p Bara några små veckor kvar.. Dom springer förbi ganska fort när det är sommar också =D

Usch, bloggen blev för mörk, för "kall". Vill nog ha rött eller rosa, eller grönt ;D Får ändra på det senare när jag har tid, har ju suttit med idas blogg idag :) Gjorde inte så hemskt mycket på hennes heller, men lagomt för att det ska se "nyare" ut :) http://IML.blogg.se , check it out :)

Det finns VISSA (nämner inga namn men den gula texten är en ledtråd ^^ ) som klagar så djävulskt på att jag aldrig skriver, och att jag skriver för lite. Visst, jag har knappt tid att skriva av mig men när det väl händer, ja då är jag en jävel på skriva :D haha.. EGD! ;p

Nuuu ska jag gå och duscha, sen bär det av till leo :) Filmkväll som vanligt.

PUssHEEEYS!
ida » 2008-04-16 | 20:59:18
URL: http://iml.blogg.se

Haha vem kan det vara du menade ;) äntligen uppdaterar du lite ;D tack så jätte mkt för att du kirra min blogg :D LOVLEY! puss på dig gullet!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback